Ik heb een verkeerd adres ingevuld, wat nu?

Onze bestellingen worden vrijwel direct verwerkt zodra ze bij ons binnenkomen. Heb je een foutje gemaakt in het verzendadres? Neem dan zo spoedig mogelijk contact op! Helaas kunnen wij geen adressen meer aanpassen wanneer een bestelling al is overgedragen aan PostNL.Wanneer er een fout in een adres zit is de kans aannemelijk dat het retour…

Read more

Waarom heb ik geen Track & Trace ontvangen?

De Track & Trace wordt verstuurd door PostNL naar het mailadres dat bij ons bekend is. Dit kan soms even duren, ons systeem moet namelijk contact maken met dat van PostNL. Check voor de zekerheid je ongewenste mail. Heb je echt niks ontvangen? Neem dan contact op met de support afdeling, zij kunnen de Track…

Read more

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen die op werkdagen voor 17:00 uur worden geplaatst worden nog dezelfde werkdag aan onze vervoerder (PostNL) overgedragen. Mocht er onverhoopt vertraging ontstaan, bijvoorbeeld door een probleem met de bestelling, dan nemen we direct contact op.

Read more