Waar vind ik de factuur van mijn bestelling?

De factuur vind je als bijlage bij de notificatie-email wanneer je bestelling is verzonden. Je kunt de factuur ook downloaden in je account. Mocht je hem nou niet kunnen vinden dan kun je ons altijd even mailen.

Read more

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen nadat deze is betaald?

Onze bestellingen worden vrijwel direct verwerkt zodra ze bij ons binnenkomen. Heb je een foutje gemaakt in je bestelling? Neem dan zo spoedig mogelijk contact op! Helaas kunnen wij geen bestellingen meer annuleren wanneer deze al zijn overgedragen aan PostNL. Check je bestelling dus goed!

Read more

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Onze bestellingen worden vrijwel direct verwerkt zodra ze bij ons binnenkomen. Heb je een foutje gemaakt in je bestelling? Neem dan zo spoedig mogelijk contact op! Helaas kunnen wij geen bestellingen meer annuleren wanneer deze al zijn overgedragen aan PostNL. Check je bestelling dus goed!

Read more

Bestelling niet ontvangen, wat nu?

Geeft de Track & Trace van PostNL aan dat het pakket is bezorgd, maar heb je het niet ontvangen? Vraag het dan voor de zekerheid even na bij je buren of check een externe brievenbus. Mocht het niet boven water komen dan kan er via ons een onderzoek gestart worden bij PostNL. Dit kan enkele…

Read more

Mijn bestelling is niet compleet, hoe los ik dit op?

Staat er niks op de pakbon beschreven over een eventuele nalevering? Dan kan het zijn dat er een inpak fout is gemaakt, excuses! Neem in dat geval even contact op met onze support afdeling en geef daarbij aan over welke order het gaat en wat er ontbreekt.

Read more