FAQ

BESTELLEN / BETALEN

Hoe werkt het bestellen op Suitup Shop?

Heb je gevonden wat je wilt? Plaats het dan in de winkelwagen door simpelweg op de toevoegen aan winkelwagen knop te klikken. Let er bij kleding, schoenen en accessoires goed op dat je de juiste maat hebt geselecteerd. Als je alle producten die je wilt bestellen hebt toegevoegd aan de winkelwagen doorloop je vervolgens stap voor stap het afreken proces.
Na ontvangst van de bestel- en betaalbevestiging wordt jouw bestelling zo snel mogelijk verwerkt en verstuurd.

Op welke manier kan ik mijn bestelling betalen?

Ideal, creditcard, Paypal, Sofort Überweisung, Giropay, CBC Online, KBC Online, ING Homepay, Mister Cash

Om het u zo makkelijk mogelijk te maken, kunt u bij ons kiezen uit verschillende snelle en betrouwbare betaalwijzen. In Nederland kunt u direct betalen met Ideal, creditcard of Paypal.

Buitenlandse klanten kunnen kiezen uit de volgende betaalmethodes: Paypal, Sofort Überweisung, Giropay, CBC Online, KBC Online, ING Homepay, Mister Cash, Klarna en creditcard.

Wij accepteren de volgende creditcards: Maestro, Mastercard, Visa, American Express en JCB.

Als u de laatste stap hebt doorlopen en een bevestiging in beeld krijgt van uw bank, creditcard of Paypal, ontvangt u kort hierna een bevestigingsmail met daarin een overzicht van uw order. Daarin staan al uw gegevens, de betalingsmethode en bestelde producten. Deze zullen wij direct zo zorgvuldig mogelijk verwerken.

Welke prijscondities gelden er?

Alle getoonde prijzen van de producten op Suitup Shop zijn vermeld in Euro(€) en zijn inclusief BTW, tenzij anders aangegeven.

BEZORGEN / AFHALEN

Wat kost het versturen van mijn bestelling?

Nederland & België
tot € 69,- betaald u € 5,50 verzendkosten en boven €69,- leveren wij uw bestelling gratis

Duitsland

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja zeker, kies tijdens het afrekenen bij verzendmethode ‘Afhalen bij shop’. Je ontvangt per mail een afhaalbevestiging zodra de bestelling compleet klaar ligt. De bestelling kan worden afgehaald en betaald bij Suitup Shop, Boomsluiterskade 26, 2511 VK in Den Haag. We reserveren een ‘afhaalbestelling’ voor een periode van tien dagen.
Mocht het je niet lukken binnen deze periode de bestelling op te halen laat ons dat dan per telefoon op +31 (0)70 800 80 94 of door middel van een reply op de afhaalbevestiging weten.

We bieden ook de mogelijkheid de bestelling op te halen bij een PostNL pakket punt wanneer het jou uitkomt. Tijdens de check-out op de pagina Adresgegevens kies je voor de optie Pakje Gemak onderaan de pagina. In de pop-up kies je het PostNL Pakketpunt. Op het moment dat jouw bestelling is verwerkt wordt deze aangemeld bij PostNL en ontvang je per mail de Track&Trace gegevens. Zodra het pakket is overgedragen aan PostNL wordt de Track&Trace actief. Vanaf dat moment kan je de status van de zending van jouw bestelling volgen en zien wanneer het pakket wordt afgeleverd bij het PostNL Pakketpunt.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Een bestelling die op werkdagen voor 20:00uur is geplaatst en betaald wordt dezelfde dag verwerkt en verstuurd. In Nederland en in de meeste gevallen ook in België, wordt de bestelling de volgende werkdag bezorgd. Bij uitzondering wordt een bestelling (gedeeltelijk) vanaf een andere locatie verstuurd met als gevolg dat de bezorging later zal zijn.
Bestellingen die op vrijdag ná 20:00uur, op zaterdag, op zondag of op feestdagen worden geplaatst, worden de eerstvolgende werkdag verstuurd. Je ontvangt de Track&Trace gegevens zodra jouw bestelling is verwerkt. Hiermee kan je in de app of op de website van PostNL de status van de zending volgen. De levertijd van een zending naar een ander Europees land dan Nederland of België verschilt per land. Deze levertijden vind je op de website van PostNL.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Een bestelling wordt te allen tijde als pakket inclusief Track&Trace-service verzonden. PostNL is verantwoordelijk voor de bezorging. Buiten Nederland werkt PostNL samen met nationale bezorgdiensten van het desbetreffende land.

Kan ik mijn pakket volgen?

Op het moment dat jouw bestelling is verwerkt wordt deze aangemeld bij PostNL en ontvang je per mail de Track&Trace gegevens. Zodra het pakket is overgedragen aan PostNL wordt de Track&Trace actief. Vanaf dat moment kan je de status van de zending van jouw bestelling volgen.
In een uitzonderlijk geval belandt de mail met de Track&Trace gegevens in de ongewenste berichten/spam/reclame map van je mailserver. Mocht je de Track&Trace gegevens niet hebben ontvangen neem dan contact met ons op en we sturen je een link naar de PostNL Track&Trace pagina behorende bij de zending van jouw bestelling.

GARANTIE / RUILEN / RETOUREN

Heb ik garantie op mijn aankopen?

Op alle producten geldt de wettelijke garantie, wat inhoudt dat wij verantwoordelijk zijn voor het leveren van een goed product. Een product moet doen wat er redelijkerwijs van verwacht wordt. Is dit niet het geval, neem dan contact met ons op.
Voor een snelle afhandeling van een garantie-aanvraag reply je op de bestelbevestiging die je van ons ontving toen je het product bestelde. Stuur een korte beschrijving en een aantal duidelijke foto’s van het mankement. Heb je de bestelbevestiging niet bewaard stuur dan een mail naar garanties@suitupshop.nl met in het onderwerp het bestelnummer. Wij nemen zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen drie dagen contact op met een toelichting en/of een directe oplossing.
Valt het mankement onder de garantie voorwaarden, dan zullen wij kosteloos een vervangend product leveren. Als het product niet kan worden worden vervangen door hetzelfde of een vergelijkbaar product, dan worden het aankoopbedrag en de gemaakte verzendkosten gerestitueerd.

Heb ik garantie op mijn aankopen? Wat moet ik doen als ik een product wil ruilen?

Een product kan zonder opgave van reden binnen veertien dagen worden geruild. Neem zo snel mogelijk, en in ieder geval voor retourverzending, contact met ons op. Wij kunnen dan het vervangende product, mits voorradig, direct reserveren en zullen een toelichting betreffende het retoursturen mailen.
Bel hiervoor naar +31 (0)70 800 80 94, reply op de bestelbevestiging of mail naar info@suitupshop.nl. Ruilen kan bij al onze Suitup mits het vervangend product daar op voorraad is. Mochten wij onverhoopt niet bereikbaar zijn en het vervangende product staat wel online dan raden we je aan het vervangende product online te bestellen. Als het te ruilen artikel in goede orde retour is ontvangen, wordt deze als een reguliere retourzending afgehandeld en het aankoopbedrag hiervan zo spoedig mogelijk teruggestort. In het geval van eventuele prijsverschillen van het om te ruilen product zullen wij je op de hoogte stellen van een bij- of terugbetaling.
Het te ruilen product moet wel in nieuwstaat verkeren. Uiteraard mag je producten uit de verpakking nemen en passen om het goed te kunnen beoordelen. De producten mogen geen sporen van slijtage hebben en dienen teruggestuurd te worden inclusief de originele (aangebroken) verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk. De kosten van het terugsturen van het product zijn voor jezelf. Wij betalen de verzendkosten voor het nieuwe product. Als je niet het juiste- of een beschadigd product hebt ontvangen worden de kosten voor de retourzending wel door ons vergoed.
Let op: Een op verzoek door ons gemonteerd skateboard of een deck dat door ons is voorzien van griptape maakt het product ‘persoonlijk’, waardoor je het niet meer kunt ruilen of retourneren. Ondergoed kan indien de verzegeling is verbroken, in verband met hygiëne, niet worden geretourneerd.

Retour-adres:
Suitup Shop
Boomsluiterskade 26
2511 VK Den Haag

Ik wil een product retour sturen, hoe doe ik dat?

Een product kan zonder opgave van reden binnen veertien dagen worden geretourneerd. Een beknopte uitleg betreffende retouren vind je op het meegestuurde retourformulier. Mocht je deze niet hebben ontvangen neem dan contact met ons op en we sturen het formulier digitaal na. Het product moet in nieuwstaat verkeren. Uiteraard mag je producten uit de verpakking nemen en passen om het goed te kunnen beoordelen. De producten mogen geen sporen van slijtage hebben en mogen niet gebruikt zijn. Ze dienen teruggestuurd te worden inclusief de originele (aangebroken) verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk. De kosten voor het terugsturen van het product zijn in eerste instantie voor eigen rekening. In Nederland is het mogelijk via de Track&Trace pagina van de ontvangen zending een PostNL pakketzegel tegen een gereduceerd bedrag online te kopen. De zegel kost dan €6,50 in plaats van €6,95 bij een PostNL pakket balie. Retouren vanuit België: neem alvorens het retour sturen contact met ons op via info@suitupshop.nl. Wij kunnen u een goedkopere retourzegel aanbieden dan BPost.
Het volledige bedrag van het product inclusief de eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending ontvangt u binnen 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Als er meerdere producten zijn besteld en niet alle producten worden geretourneerd dan worden de verzendkosten niet vergoed. De terugstorting wordt zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding verwerkt. Terugstortingen worden middels de payment provider waarmee de betaling werd voldaan uitgevoerd.

Let op: Als de spuitbussen of andere producten zijn gebruikt, dan is ruilen of retourneren is dan niet mogelijk.

Retour adres:
Suitup Shop
Boomsluiterskade 26
2511 VK Den Haag

Hoe geef ik een wijziging of annulering door?

Neem zo snel mogelijk contact met ons op als je een wijziging of annulering wilt doorgeven.
Dat kan telefonisch op +31 (0)70 800 80 94 of reply op de bestelbevestiging met daarin de wijziging of annulering duidelijk aangegeven. Een wijziging of annulering kan op werkdagen tot 19:30uur worden verwerkt. Eventuele extra verzendkosten ten gevolge van het te laat doorgeven van een wijziging of annulering zijn voor rekening van de consument.

Herroepingsrecht

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het door ons toegezonden modelformulier voor herroeping (in uw pakket), maar bent hiertoe niet verplicht. U kunt ook het modelformulier hier downloaden.
Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddels als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Retour-adres:
Suitup Shop
Boomsluiterskade 26
2511 VK Den Haag

Waar kan ik terecht met een klacht over de dienstverlening of een product?

Vanzelfsprekend doen we ons uiterste best onze klanten zo goed, professioneel, correct en volledig mogelijk van dienst te zijn. Mocht je onverhoopt toch een klacht hebben over onze dienstverlening of over een product, laat ons dat dan weten.
Telefonisch kan dat op +31 (0)70 800 80 94, per mail op info@suitupshop.nl of reply op de oorspronkelijke bestelbevestiging. Wij zorgen er voor dat je binnen drie dagen een inhoudelijke reactie op de klacht ontvangt inclusief een oplossing om de klacht naar alle tevredenheid af te handelen.
Indien we er gezamelijk niet uitkomen kun je de klacht/ het geschil indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag ( www.sgc.nl ). Tevens kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

SERVICE / CONTACT

Hoe kan ik Suitup Shop bereiken?

Suitup Shop is telefonisch, per mail en op Facebook bereikbaar. Op de contactpagina vind je onze gegevens.

Hoe geef ik een wijziging in het afleveradres door?

Voor een wijziging in het afleveradres neem je zo snel mogelijk contact met ons op. Dat kan telefonisch op +31 (0)70 800 80 94 of reply op de bestelbevestiging met daarin de wijziging duidelijk vermeld. Een adreswijziging kan op werkdagen tot 19:30uur worden verwerkt. Eventuele extra bijkomende verzendkosten ten gevolge van het te laat doorgeven van een adreswijziging zijn niet voor onze rekening.

Mijn bestelling is niet aangekomen. Wat te doen?

Zodra jouw bestelling is ingepakt wordt deze aangemeld bij PostNL en ontvang je de Track&Trace gegevens. Op het moment dat jouw bestelling is overgedragen aan PostNL kun je de status van de zending van het pakket volgen. Als een bestelling drie dagen na ontvangst van de Track&Trace gegevens nog niet is bezorgd kun je op de PostNL Track&Trace pagina zien waar jouw pakket op dat moment is. Als de info die wordt verstrekt door PostNL niet juist, onvolledig of verwarrend is neem dan contact op met de PostNL klantenservice: 0900-0990.

Ik heb een verkeerd product ontvangen. Hoe lossen we dat op?

Neem contact met ons op en we lossen het zo spoedig mogelijk op. Voor de retourzending sturen we een PostNL pakketzegel per mail. Deze kan worden uitgeprint en op het pakket worden aangebracht. Breng het pakket naar een PostNL pakket balie bij jou in de buurt en bewaar het verzendbewijs totdat wij de retourontvangst hebben bevestigd. Het juiste product, mits op voorraad, wordt je zo spoedig mogelijk toegestuurd.

Ik heb nog geen mail met de Track&Trace gegevens ontvangen. Is mijn bestelling wel verstuurd?

De mail met de Track&Trace gegevens wordt automatisch verstuurd op het moment dat de zending van jouw bestelling wordt aangemeld bij PostNL. Het aanmelden gebeurd op een aantal vaste tijdstippen gedurende de dag. De laatste aanmelding vindt plaats rond 20:30uur.
Heb je om 21:00uur nog geen Track&Trace gegevens en geen bericht waarom jouw bestelling niet kon worden verzonden van ons ontvangen laat ons dat dan weten door te replyen op de bestelbevestiging. We laten je zo spoedig mogelijk weten wat de reden van vertraging is of we sturen je een link naar de PostNL Track&Trace pagina behorende bij de zending van jouw bestelling na.
In een uitzonderlijk geval belandt de mail met de Track&Trace gegevens in de ongewenste berichten/spam/reclame map van je mailserver.

Een product is beschadigd aangekomen. En nu?

Producten worden bij binnenkomst in ons magazijn en bij het inpakken van jouw bestelling gecontroleerd op beschadigingen. Daarbij worden producten dusdanig verpakt dat deze onbeschadigd aankomen. Mocht er onverhoopt toch schade aan het ontvangen product zijn neem dan contact met ons op. Om het probleem zo snel mogelijk op te lossen stuur je een reply op de bestelbevestiging met een korte omschrijving en een aantal duidelijke foto’s van het mankement. Heb je de bestelbevestiging niet bewaard stuur deze mail dan naar info@suitupshop.nl met vermelding van het bestelnummer. Je ontvangt van ons zo spoedig mogelijk een reactie met een toelichting en/of een directe oplossing.

BESTELLEN / BETALEN

Hoe werkt het bestellen op Suitup Shop?

Heb je gevonden wat je wilt? Plaats het dan in de winkelwagen door simpelweg op de toevoegen aan winkelwagen knop te klikken. Let er bij kleding, schoenen en accessoires goed op dat je de juiste maat hebt geselecteerd. Als je alle producten die je wilt bestellen hebt toegevoegd aan de winkelwagen doorloop je vervolgens stap voor stap het afreken proces.
Na ontvangst van de bestel- en betaalbevestiging wordt jouw bestelling zo snel mogelijk verwerkt en verstuurd.

Op welke manier kan ik mijn bestelling betalen?

Ideal, creditcard, Paypal, Sofort Überweisung, Giropay, CBC Online, KBC Online, ING Homepay, Mister Cash

Om het u zo makkelijk mogelijk te maken, kunt u bij ons kiezen uit verschillende snelle en betrouwbare betaalwijzen. In Nederland kunt u direct betalen met Ideal, creditcard of Paypal.

Buitenlandse klanten kunnen kiezen uit de volgende betaalmethodes: Paypal, Sofort Überweisung, Giropay, CBC Online, KBC Online, ING Homepay, Mister Cash, Klarna en creditcard.

Wij accepteren de volgende creditcards: Maestro, Mastercard, Visa, American Express en JCB.

Als u de laatste stap hebt doorlopen en een bevestiging in beeld krijgt van uw bank, creditcard of Paypal, ontvangt u kort hierna een bevestigingsmail met daarin een overzicht van uw order. Daarin staan al uw gegevens, de betalingsmethode en bestelde producten. Deze zullen wij direct zo zorgvuldig mogelijk verwerken.

Welke prijscondities gelden er?

Alle getoonde prijzen van de producten op Suitup Shop zijn vermeld in Euro(€) en zijn inclusief BTW, tenzij anders aangegeven.

BEZORGEN / AFHALEN

Wat kost het versturen van mijn bestelling?

Nederland & België
tot € 69,- betaald u € 5,50 verzendkosten en boven €69,- leveren wij uw bestelling gratis

Duitsland

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja zeker, kies tijdens het afrekenen bij verzendmethode ‘Afhalen bij shop’. Je ontvangt per mail een afhaalbevestiging zodra de bestelling compleet klaar ligt. De bestelling kan worden afgehaald en betaald bij Suitup Shop, Boomsluiterskade 26, 2511 VK in Den Haag. We reserveren een ‘afhaalbestelling’ voor een periode van tien dagen.
Mocht het je niet lukken binnen deze periode de bestelling op te halen laat ons dat dan per telefoon op +31 (0)70 800 80 94 of door middel van een reply op de afhaalbevestiging weten.

We bieden ook de mogelijkheid de bestelling op te halen bij een PostNL pakket punt wanneer het jou uitkomt. Tijdens de check-out op de pagina Adresgegevens kies je voor de optie Pakje Gemak onderaan de pagina. In de pop-up kies je het PostNL Pakketpunt. Op het moment dat jouw bestelling is verwerkt wordt deze aangemeld bij PostNL en ontvang je per mail de Track&Trace gegevens. Zodra het pakket is overgedragen aan PostNL wordt de Track&Trace actief. Vanaf dat moment kan je de status van de zending van jouw bestelling volgen en zien wanneer het pakket wordt afgeleverd bij het PostNL Pakketpunt.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Een bestelling die op werkdagen voor 20:00uur is geplaatst en betaald wordt dezelfde dag verwerkt en verstuurd. In Nederland en in de meeste gevallen ook in België, wordt de bestelling de volgende werkdag bezorgd. Bij uitzondering wordt een bestelling (gedeeltelijk) vanaf een andere locatie verstuurd met als gevolg dat de bezorging later zal zijn.
Bestellingen die op vrijdag ná 20:00uur, op zaterdag, op zondag of op feestdagen worden geplaatst, worden de eerstvolgende werkdag verstuurd. Je ontvangt de Track&Trace gegevens zodra jouw bestelling is verwerkt. Hiermee kan je in de app of op de website van PostNL de status van de zending volgen. De levertijd van een zending naar een ander Europees land dan Nederland of België verschilt per land. Deze levertijden vind je op de website van PostNL.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Een bestelling wordt te allen tijde als pakket inclusief Track&Trace-service verzonden. PostNL is verantwoordelijk voor de bezorging. Buiten Nederland werkt PostNL samen met nationale bezorgdiensten van het desbetreffende land.

Kan ik mijn pakket volgen?

Op het moment dat jouw bestelling is verwerkt wordt deze aangemeld bij PostNL en ontvang je per mail de Track&Trace gegevens. Zodra het pakket is overgedragen aan PostNL wordt de Track&Trace actief. Vanaf dat moment kan je de status van de zending van jouw bestelling volgen.
In een uitzonderlijk geval belandt de mail met de Track&Trace gegevens in de ongewenste berichten/spam/reclame map van je mailserver. Mocht je de Track&Trace gegevens niet hebben ontvangen neem dan contact met ons op en we sturen je een link naar de PostNL Track&Trace pagina behorende bij de zending van jouw bestelling.

GARANTIE / RUILEN / RETOUREN

Heb ik garantie op mijn aankopen?

Op alle producten geldt de wettelijke garantie, wat inhoudt dat wij verantwoordelijk zijn voor het leveren van een goed product. Een product moet doen wat er redelijkerwijs van verwacht wordt. Is dit niet het geval, neem dan contact met ons op.
Voor een snelle afhandeling van een garantie-aanvraag reply je op de bestelbevestiging die je van ons ontving toen je het product bestelde. Stuur een korte beschrijving en een aantal duidelijke foto’s van het mankement. Heb je de bestelbevestiging niet bewaard stuur dan een mail naar garanties@suitupshop.nl met in het onderwerp het bestelnummer. Wij nemen zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen drie dagen contact op met een toelichting en/of een directe oplossing.
Valt het mankement onder de garantie voorwaarden, dan zullen wij kosteloos een vervangend product leveren. Als het product niet kan worden worden vervangen door hetzelfde of een vergelijkbaar product, dan worden het aankoopbedrag en de gemaakte verzendkosten gerestitueerd.

Heb ik garantie op mijn aankopen? Wat moet ik doen als ik een product wil ruilen?

Een product kan zonder opgave van reden binnen veertien dagen worden geruild. Neem zo snel mogelijk, en in ieder geval voor retourverzending, contact met ons op. Wij kunnen dan het vervangende product, mits voorradig, direct reserveren en zullen een toelichting betreffende het retoursturen mailen.
Bel hiervoor naar +31 (0)70 800 80 94, reply op de bestelbevestiging of mail naar info@suitupshop.nl. Ruilen kan bij al onze Suitup mits het vervangend product daar op voorraad is. Mochten wij onverhoopt niet bereikbaar zijn en het vervangende product staat wel online dan raden we je aan het vervangende product online te bestellen. Als het te ruilen artikel in goede orde retour is ontvangen, wordt deze als een reguliere retourzending afgehandeld en het aankoopbedrag hiervan zo spoedig mogelijk teruggestort. In het geval van eventuele prijsverschillen van het om te ruilen product zullen wij je op de hoogte stellen van een bij- of terugbetaling.
Het te ruilen product moet wel in nieuwstaat verkeren. Uiteraard mag je producten uit de verpakking nemen en passen om het goed te kunnen beoordelen. De producten mogen geen sporen van slijtage hebben en dienen teruggestuurd te worden inclusief de originele (aangebroken) verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk. De kosten van het terugsturen van het product zijn voor jezelf. Wij betalen de verzendkosten voor het nieuwe product. Als je niet het juiste- of een beschadigd product hebt ontvangen worden de kosten voor de retourzending wel door ons vergoed.
Let op: Een op verzoek door ons gemonteerd skateboard of een deck dat door ons is voorzien van griptape maakt het product ‘persoonlijk’, waardoor je het niet meer kunt ruilen of retourneren. Ondergoed kan indien de verzegeling is verbroken, in verband met hygiëne, niet worden geretourneerd.

Retour-adres:
Suitup Shop
Boomsluiterskade 26
2511 VK Den Haag

Ik wil een product retour sturen, hoe doe ik dat?

Een product kan zonder opgave van reden binnen veertien dagen worden geretourneerd. Een beknopte uitleg betreffende retouren vind je op het meegestuurde retourformulier. Mocht je deze niet hebben ontvangen neem dan contact met ons op en we sturen het formulier digitaal na. Het product moet in nieuwstaat verkeren. Uiteraard mag je producten uit de verpakking nemen en passen om het goed te kunnen beoordelen. De producten mogen geen sporen van slijtage hebben en mogen niet gebruikt zijn. Ze dienen teruggestuurd te worden inclusief de originele (aangebroken) verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk. De kosten voor het terugsturen van het product zijn in eerste instantie voor eigen rekening. In Nederland is het mogelijk via de Track&Trace pagina van de ontvangen zending een PostNL pakketzegel tegen een gereduceerd bedrag online te kopen. De zegel kost dan €6,50 in plaats van €6,95 bij een PostNL pakket balie. Retouren vanuit België: neem alvorens het retour sturen contact met ons op via info@suitupshop.nl. Wij kunnen u een goedkopere retourzegel aanbieden dan BPost.
Het volledige bedrag van het product inclusief de eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending ontvangt u binnen 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Als er meerdere producten zijn besteld en niet alle producten worden geretourneerd dan worden de verzendkosten niet vergoed. De terugstorting wordt zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding verwerkt. Terugstortingen worden middels de payment provider waarmee de betaling werd voldaan uitgevoerd.

Let op: Als de spuitbussen of andere producten zijn gebruikt, dan is ruilen of retourneren is dan niet mogelijk.

Retour adres:
Suitup Shop
Boomsluiterskade 26
2511 VK Den Haag

Hoe geef ik een wijziging of annulering door?

Neem zo snel mogelijk contact met ons op als je een wijziging of annulering wilt doorgeven.
Dat kan telefonisch op +31 (0)70 800 80 94 of reply op de bestelbevestiging met daarin de wijziging of annulering duidelijk aangegeven. Een wijziging of annulering kan op werkdagen tot 19:30uur worden verwerkt. Eventuele extra verzendkosten ten gevolge van het te laat doorgeven van een wijziging of annulering zijn voor rekening van de consument.

Herroepingsrecht

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het door ons toegezonden modelformulier voor herroeping (in uw pakket), maar bent hiertoe niet verplicht. U kunt ook het modelformulier hier downloaden.
Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddels als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Retour-adres:
Suitup Shop
Boomsluiterskade 26
2511 VK Den Haag

Waar kan ik terecht met een klacht over de dienstverlening of een product?

Vanzelfsprekend doen we ons uiterste best onze klanten zo goed, professioneel, correct en volledig mogelijk van dienst te zijn. Mocht je onverhoopt toch een klacht hebben over onze dienstverlening of over een product, laat ons dat dan weten.
Telefonisch kan dat op +31 (0)70 800 80 94, per mail op info@suitupshop.nl of reply op de oorspronkelijke bestelbevestiging. Wij zorgen er voor dat je binnen drie dagen een inhoudelijke reactie op de klacht ontvangt inclusief een oplossing om de klacht naar alle tevredenheid af te handelen.
Indien we er gezamelijk niet uitkomen kun je de klacht/ het geschil indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag ( www.sgc.nl ). Tevens kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

SERVICE / CONTACT

Hoe kan ik Suitup Shop bereiken?

Suitup Shop is telefonisch, per mail en op Facebook bereikbaar. Op de contactpagina vind je onze gegevens.

Hoe geef ik een wijziging in het afleveradres door?

Voor een wijziging in het afleveradres neem je zo snel mogelijk contact met ons op. Dat kan telefonisch op +31 (0)70 800 80 94 of reply op de bestelbevestiging met daarin de wijziging duidelijk vermeld. Een adreswijziging kan op werkdagen tot 19:30uur worden verwerkt. Eventuele extra bijkomende verzendkosten ten gevolge van het te laat doorgeven van een adreswijziging zijn niet voor onze rekening.

Mijn bestelling is niet aangekomen. Wat te doen?

Zodra jouw bestelling is ingepakt wordt deze aangemeld bij PostNL en ontvang je de Track&Trace gegevens. Op het moment dat jouw bestelling is overgedragen aan PostNL kun je de status van de zending van het pakket volgen. Als een bestelling drie dagen na ontvangst van de Track&Trace gegevens nog niet is bezorgd kun je op de PostNL Track&Trace pagina zien waar jouw pakket op dat moment is. Als de info die wordt verstrekt door PostNL niet juist, onvolledig of verwarrend is neem dan contact op met de PostNL klantenservice: 0900-0990.

Ik heb een verkeerd product ontvangen. Hoe lossen we dat op?

Neem contact met ons op en we lossen het zo spoedig mogelijk op. Voor de retourzending sturen we een PostNL pakketzegel per mail. Deze kan worden uitgeprint en op het pakket worden aangebracht. Breng het pakket naar een PostNL pakket balie bij jou in de buurt en bewaar het verzendbewijs totdat wij de retourontvangst hebben bevestigd. Het juiste product, mits op voorraad, wordt je zo spoedig mogelijk toegestuurd.

Ik heb nog geen mail met de Track&Trace gegevens ontvangen. Is mijn bestelling wel verstuurd?

De mail met de Track&Trace gegevens wordt automatisch verstuurd op het moment dat de zending van jouw bestelling wordt aangemeld bij PostNL. Het aanmelden gebeurd op een aantal vaste tijdstippen gedurende de dag. De laatste aanmelding vindt plaats rond 20:30uur.
Heb je om 21:00uur nog geen Track&Trace gegevens en geen bericht waarom jouw bestelling niet kon worden verzonden van ons ontvangen laat ons dat dan weten door te replyen op de bestelbevestiging. We laten je zo spoedig mogelijk weten wat de reden van vertraging is of we sturen je een link naar de PostNL Track&Trace pagina behorende bij de zending van jouw bestelling na.
In een uitzonderlijk geval belandt de mail met de Track&Trace gegevens in de ongewenste berichten/spam/reclame map van je mailserver.

Een product is beschadigd aangekomen. En nu?

Producten worden bij binnenkomst in ons magazijn en bij het inpakken van jouw bestelling gecontroleerd op beschadigingen. Daarbij worden producten dusdanig verpakt dat deze onbeschadigd aankomen. Mocht er onverhoopt toch schade aan het ontvangen product zijn neem dan contact met ons op. Om het probleem zo snel mogelijk op te lossen stuur je een reply op de bestelbevestiging met een korte omschrijving en een aantal duidelijke foto’s van het mankement. Heb je de bestelbevestiging niet bewaard stuur deze mail dan naar info@suitupshop.nl met vermelding van het bestelnummer. Je ontvangt van ons zo spoedig mogelijk een reactie met een toelichting en/of een directe oplossing.

BESTELLEN / BETALEN

Hoe werkt het bestellen op Suitup Shop?

Heb je gevonden wat je wilt? Plaats het dan in de winkelwagen door simpelweg op de toevoegen aan winkelwagen knop te klikken. Let er bij kleding, schoenen en accessoires goed op dat je de juiste maat hebt geselecteerd. Als je alle producten die je wilt bestellen hebt toegevoegd aan de winkelwagen doorloop je vervolgens stap voor stap het afreken proces.
Na ontvangst van de bestel- en betaalbevestiging wordt jouw bestelling zo snel mogelijk verwerkt en verstuurd.

Op welke manier kan ik mijn bestelling betalen?

Ideal, creditcard, Paypal, Sofort Überweisung, Giropay, CBC Online, KBC Online, ING Homepay, Mister Cash

Om het u zo makkelijk mogelijk te maken, kunt u bij ons kiezen uit verschillende snelle en betrouwbare betaalwijzen. In Nederland kunt u direct betalen met Ideal, creditcard of Paypal.

Buitenlandse klanten kunnen kiezen uit de volgende betaalmethodes: Paypal, Sofort Überweisung, Giropay, CBC Online, KBC Online, ING Homepay, Mister Cash, Klarna en creditcard.

Wij accepteren de volgende creditcards: Maestro, Mastercard, Visa, American Express en JCB.

Als u de laatste stap hebt doorlopen en een bevestiging in beeld krijgt van uw bank, creditcard of Paypal, ontvangt u kort hierna een bevestigingsmail met daarin een overzicht van uw order. Daarin staan al uw gegevens, de betalingsmethode en bestelde producten. Deze zullen wij direct zo zorgvuldig mogelijk verwerken.

Welke prijscondities gelden er?

Alle getoonde prijzen van de producten op Suitup Shop zijn vermeld in Euro(€) en zijn inclusief BTW, tenzij anders aangegeven.

BEZORGEN / AFHALEN

Wat kost het versturen van mijn bestelling?

Nederland & België
tot € 69,- betaald u € 5,50 verzendkosten en boven €69,- leveren wij uw bestelling gratis

Duitsland

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja zeker, kies tijdens het afrekenen bij verzendmethode ‘Afhalen bij shop’. Je ontvangt per mail een afhaalbevestiging zodra de bestelling compleet klaar ligt. De bestelling kan worden afgehaald en betaald bij Suitup Shop, Boomsluiterskade 26, 2511 VK in Den Haag. We reserveren een ‘afhaalbestelling’ voor een periode van tien dagen.
Mocht het je niet lukken binnen deze periode de bestelling op te halen laat ons dat dan per telefoon op +31 (0)70 800 80 94 of door middel van een reply op de afhaalbevestiging weten.

We bieden ook de mogelijkheid de bestelling op te halen bij een PostNL pakket punt wanneer het jou uitkomt. Tijdens de check-out op de pagina Adresgegevens kies je voor de optie Pakje Gemak onderaan de pagina. In de pop-up kies je het PostNL Pakketpunt. Op het moment dat jouw bestelling is verwerkt wordt deze aangemeld bij PostNL en ontvang je per mail de Track&Trace gegevens. Zodra het pakket is overgedragen aan PostNL wordt de Track&Trace actief. Vanaf dat moment kan je de status van de zending van jouw bestelling volgen en zien wanneer het pakket wordt afgeleverd bij het PostNL Pakketpunt.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Een bestelling die op werkdagen voor 20:00uur is geplaatst en betaald wordt dezelfde dag verwerkt en verstuurd. In Nederland en in de meeste gevallen ook in België, wordt de bestelling de volgende werkdag bezorgd. Bij uitzondering wordt een bestelling (gedeeltelijk) vanaf een andere locatie verstuurd met als gevolg dat de bezorging later zal zijn.
Bestellingen die op vrijdag ná 20:00uur, op zaterdag, op zondag of op feestdagen worden geplaatst, worden de eerstvolgende werkdag verstuurd. Je ontvangt de Track&Trace gegevens zodra jouw bestelling is verwerkt. Hiermee kan je in de app of op de website van PostNL de status van de zending volgen. De levertijd van een zending naar een ander Europees land dan Nederland of België verschilt per land. Deze levertijden vind je op de website van PostNL.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Een bestelling wordt te allen tijde als pakket inclusief Track&Trace-service verzonden. PostNL is verantwoordelijk voor de bezorging. Buiten Nederland werkt PostNL samen met nationale bezorgdiensten van het desbetreffende land.

Kan ik mijn pakket volgen?

Op het moment dat jouw bestelling is verwerkt wordt deze aangemeld bij PostNL en ontvang je per mail de Track&Trace gegevens. Zodra het pakket is overgedragen aan PostNL wordt de Track&Trace actief. Vanaf dat moment kan je de status van de zending van jouw bestelling volgen.
In een uitzonderlijk geval belandt de mail met de Track&Trace gegevens in de ongewenste berichten/spam/reclame map van je mailserver. Mocht je de Track&Trace gegevens niet hebben ontvangen neem dan contact met ons op en we sturen je een link naar de PostNL Track&Trace pagina behorende bij de zending van jouw bestelling.

GARANTIE / RUILEN / RETOUREN

Heb ik garantie op mijn aankopen?

Op alle producten geldt de wettelijke garantie, wat inhoudt dat wij verantwoordelijk zijn voor het leveren van een goed product. Een product moet doen wat er redelijkerwijs van verwacht wordt. Is dit niet het geval, neem dan contact met ons op.
Voor een snelle afhandeling van een garantie-aanvraag reply je op de bestelbevestiging die je van ons ontving toen je het product bestelde. Stuur een korte beschrijving en een aantal duidelijke foto’s van het mankement. Heb je de bestelbevestiging niet bewaard stuur dan een mail naar garanties@suitupshop.nl met in het onderwerp het bestelnummer. Wij nemen zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen drie dagen contact op met een toelichting en/of een directe oplossing.
Valt het mankement onder de garantie voorwaarden, dan zullen wij kosteloos een vervangend product leveren. Als het product niet kan worden worden vervangen door hetzelfde of een vergelijkbaar product, dan worden het aankoopbedrag en de gemaakte verzendkosten gerestitueerd.

Heb ik garantie op mijn aankopen? Wat moet ik doen als ik een product wil ruilen?

Een product kan zonder opgave van reden binnen veertien dagen worden geruild. Neem zo snel mogelijk, en in ieder geval voor retourverzending, contact met ons op. Wij kunnen dan het vervangende product, mits voorradig, direct reserveren en zullen een toelichting betreffende het retoursturen mailen.
Bel hiervoor naar +31 (0)70 800 80 94, reply op de bestelbevestiging of mail naar info@suitupshop.nl. Ruilen kan bij al onze Suitup mits het vervangend product daar op voorraad is. Mochten wij onverhoopt niet bereikbaar zijn en het vervangende product staat wel online dan raden we je aan het vervangende product online te bestellen. Als het te ruilen artikel in goede orde retour is ontvangen, wordt deze als een reguliere retourzending afgehandeld en het aankoopbedrag hiervan zo spoedig mogelijk teruggestort. In het geval van eventuele prijsverschillen van het om te ruilen product zullen wij je op de hoogte stellen van een bij- of terugbetaling.
Het te ruilen product moet wel in nieuwstaat verkeren. Uiteraard mag je producten uit de verpakking nemen en passen om het goed te kunnen beoordelen. De producten mogen geen sporen van slijtage hebben en dienen teruggestuurd te worden inclusief de originele (aangebroken) verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk. De kosten van het terugsturen van het product zijn voor jezelf. Wij betalen de verzendkosten voor het nieuwe product. Als je niet het juiste- of een beschadigd product hebt ontvangen worden de kosten voor de retourzending wel door ons vergoed.
Let op: Een op verzoek door ons gemonteerd skateboard of een deck dat door ons is voorzien van griptape maakt het product ‘persoonlijk’, waardoor je het niet meer kunt ruilen of retourneren. Ondergoed kan indien de verzegeling is verbroken, in verband met hygiëne, niet worden geretourneerd.

Retour-adres:
Suitup Shop
Boomsluiterskade 26
2511 VK Den Haag

Ik wil een product retour sturen, hoe doe ik dat?

Een product kan zonder opgave van reden binnen veertien dagen worden geretourneerd. Een beknopte uitleg betreffende retouren vind je op het meegestuurde retourformulier. Mocht je deze niet hebben ontvangen neem dan contact met ons op en we sturen het formulier digitaal na. Het product moet in nieuwstaat verkeren. Uiteraard mag je producten uit de verpakking nemen en passen om het goed te kunnen beoordelen. De producten mogen geen sporen van slijtage hebben en mogen niet gebruikt zijn. Ze dienen teruggestuurd te worden inclusief de originele (aangebroken) verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk. De kosten voor het terugsturen van het product zijn in eerste instantie voor eigen rekening. In Nederland is het mogelijk via de Track&Trace pagina van de ontvangen zending een PostNL pakketzegel tegen een gereduceerd bedrag online te kopen. De zegel kost dan €6,50 in plaats van €6,95 bij een PostNL pakket balie. Retouren vanuit België: neem alvorens het retour sturen contact met ons op via info@suitupshop.nl. Wij kunnen u een goedkopere retourzegel aanbieden dan BPost.
Het volledige bedrag van het product inclusief de eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending ontvangt u binnen 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Als er meerdere producten zijn besteld en niet alle producten worden geretourneerd dan worden de verzendkosten niet vergoed. De terugstorting wordt zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding verwerkt. Terugstortingen worden middels de payment provider waarmee de betaling werd voldaan uitgevoerd.

Let op: Als de spuitbussen of andere producten zijn gebruikt, dan is ruilen of retourneren is dan niet mogelijk.

Retour adres:
Suitup Shop
Boomsluiterskade 26
2511 VK Den Haag

Hoe geef ik een wijziging of annulering door?

Neem zo snel mogelijk contact met ons op als je een wijziging of annulering wilt doorgeven.
Dat kan telefonisch op +31 (0)70 800 80 94 of reply op de bestelbevestiging met daarin de wijziging of annulering duidelijk aangegeven. Een wijziging of annulering kan op werkdagen tot 19:30uur worden verwerkt. Eventuele extra verzendkosten ten gevolge van het te laat doorgeven van een wijziging of annulering zijn voor rekening van de consument.

Herroepingsrecht

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het door ons toegezonden modelformulier voor herroeping (in uw pakket), maar bent hiertoe niet verplicht. U kunt ook het modelformulier hier downloaden.
Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddels als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Retour-adres:
Suitup Shop
Boomsluiterskade 26
2511 VK Den Haag

Waar kan ik terecht met een klacht over de dienstverlening of een product?

Vanzelfsprekend doen we ons uiterste best onze klanten zo goed, professioneel, correct en volledig mogelijk van dienst te zijn. Mocht je onverhoopt toch een klacht hebben over onze dienstverlening of over een product, laat ons dat dan weten.
Telefonisch kan dat op +31 (0)70 800 80 94, per mail op info@suitupshop.nl of reply op de oorspronkelijke bestelbevestiging. Wij zorgen er voor dat je binnen drie dagen een inhoudelijke reactie op de klacht ontvangt inclusief een oplossing om de klacht naar alle tevredenheid af te handelen.
Indien we er gezamelijk niet uitkomen kun je de klacht/ het geschil indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag ( www.sgc.nl ). Tevens kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

SERVICE / CONTACT

Hoe kan ik Suitup Shop bereiken?

Suitup Shop is telefonisch, per mail en op Facebook bereikbaar. Op de contactpagina vind je onze gegevens.

Hoe geef ik een wijziging in het afleveradres door?

Voor een wijziging in het afleveradres neem je zo snel mogelijk contact met ons op. Dat kan telefonisch op +31 (0)70 800 80 94 of reply op de bestelbevestiging met daarin de wijziging duidelijk vermeld. Een adreswijziging kan op werkdagen tot 19:30uur worden verwerkt. Eventuele extra bijkomende verzendkosten ten gevolge van het te laat doorgeven van een adreswijziging zijn niet voor onze rekening.

Mijn bestelling is niet aangekomen. Wat te doen?

Zodra jouw bestelling is ingepakt wordt deze aangemeld bij PostNL en ontvang je de Track&Trace gegevens. Op het moment dat jouw bestelling is overgedragen aan PostNL kun je de status van de zending van het pakket volgen. Als een bestelling drie dagen na ontvangst van de Track&Trace gegevens nog niet is bezorgd kun je op de PostNL Track&Trace pagina zien waar jouw pakket op dat moment is. Als de info die wordt verstrekt door PostNL niet juist, onvolledig of verwarrend is neem dan contact op met de PostNL klantenservice: 0900-0990.

Ik heb een verkeerd product ontvangen. Hoe lossen we dat op?

Neem contact met ons op en we lossen het zo spoedig mogelijk op. Voor de retourzending sturen we een PostNL pakketzegel per mail. Deze kan worden uitgeprint en op het pakket worden aangebracht. Breng het pakket naar een PostNL pakket balie bij jou in de buurt en bewaar het verzendbewijs totdat wij de retourontvangst hebben bevestigd. Het juiste product, mits op voorraad, wordt je zo spoedig mogelijk toegestuurd.

Ik heb nog geen mail met de Track&Trace gegevens ontvangen. Is mijn bestelling wel verstuurd?

De mail met de Track&Trace gegevens wordt automatisch verstuurd op het moment dat de zending van jouw bestelling wordt aangemeld bij PostNL. Het aanmelden gebeurd op een aantal vaste tijdstippen gedurende de dag. De laatste aanmelding vindt plaats rond 20:30uur.
Heb je om 21:00uur nog geen Track&Trace gegevens en geen bericht waarom jouw bestelling niet kon worden verzonden van ons ontvangen laat ons dat dan weten door te replyen op de bestelbevestiging. We laten je zo spoedig mogelijk weten wat de reden van vertraging is of we sturen je een link naar de PostNL Track&Trace pagina behorende bij de zending van jouw bestelling na.
In een uitzonderlijk geval belandt de mail met de Track&Trace gegevens in de ongewenste berichten/spam/reclame map van je mailserver.

Een product is beschadigd aangekomen. En nu?

Producten worden bij binnenkomst in ons magazijn en bij het inpakken van jouw bestelling gecontroleerd op beschadigingen. Daarbij worden producten dusdanig verpakt dat deze onbeschadigd aankomen. Mocht er onverhoopt toch schade aan het ontvangen product zijn neem dan contact met ons op. Om het probleem zo snel mogelijk op te lossen stuur je een reply op de bestelbevestiging met een korte omschrijving en een aantal duidelijke foto’s van het mankement. Heb je de bestelbevestiging niet bewaard stuur deze mail dan naar info@suitupshop.nl met vermelding van het bestelnummer. Je ontvangt van ons zo spoedig mogelijk een reactie met een toelichting en/of een directe oplossing.